Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
A Dustless Blasting pormentes szemcseszórás ideálisnak bizonyult arra, hogy alumínium hajókról távolítsák el vele a festéket vagy az epoxigyantát. Mivel az alumínium lágyabb, mint az acél, a hagyományos száraz homokszórás túl érdes fémfelületet hagy maga után. Az eredményül kapott, túl agresszív profilt aztán plusz festék vagy epoxigyanta rétegekkel kell kitölteni. A Dustless eljárásban alkalmazott víz energiát ad hozzá a szemcseszóráshoz és fokozza a termelékenységet, miközben ideálisabb érdességi profilt alakít ki.
Mivel a víz csökkenti a súrlódást és lehűti a fémet, a vetemedés kockázata ki van küszöbölve még az olyan vékonyabb alumínium részegységeknél is, mint a kormányosfülke. A Dustless Blasting pormentes szemcseszórás úgy oldja meg a környezetvédelmi problémákat, hogy megköti a vízben a szóróanyagot és a földre vezeti. Ahelyett, hogy a levegőbe kerülnének, és ki tudja hova sodródnának, a szemcseszórási melléktermékek egy helyen maradnak, megkönnyítve ezzel a megfelelő hulladékkezelést.
Esettanulmány – 17 m-es (55’) parti őrség hajó
A munka leírása: |
az összes festék eltávolítása a kormányosfülkétől lefelé |
Hordozóréteg: |
alumínium |
Szóróanyag: |
közepes minőségű, újrahasznosított palacküveg |
Felületelőkészítési szabvány: |
SP-5, fehér fémfelület kidolgozás |
Elért érdességi profil: |
0,0635 mm (2.5 Mil) |
Festékvastagság: |
0,4572 mm (18 Mil) |
Festéktípus: |
kétkomponensű epoxigyanta |
Szemcseszórási sebesség: |
0,28 m2/perc (3 négyzetláb/perc) |
Szemcseszóró anyag felhasználás: |
90,7 kg/óra (200 font/óra) |
Fúvókaméret: |
#5 |
Levegőnyomás: |
150 psi (10,3 bar) |
Kompresszor: |
210-es, magas nyomású |
Alkalmazott berendezés: |
DB500 |